Cinsel Terapi

Cinsel Terapi Ankara

Cinsel terapi Ankara, kadınlarda sık yaşanan cinsel problemlerin başında cinsel isteksizlik ve orgazm olamama gelir. Hem psikolojik hem de fiziksel sorunlara bağlı olarak ortaya çıkabilen bu şikâyetler, birçok kadında görülebilir. Kadınlar bu konuda yalnız olmasalar da uzun vadeli isteksizlik ya da orgazm olamama sorunları cinsel yaşamda sorunlara neden olabilir. Kadının kendisi cinsel zevkten uzaklaşıp, sağlıklı bir şekilde cinselliğini yaşayamazken, partner de bu durumdan olumsuz etkilenir. Bu nedenle cinsel isteksizlik ve orgazm sorunlarını hafife almamak, doktora başvurmak önemlidir.

Günümüzde medikal ilaçlar, lazer ve PRP tedavileri, cinsel terapiler, orgazm aşısı ve akupunktur gibi yöntemlerle cinsel sorunların üstesinden gelmek mümkündür. Yazımızın devamında, cinsel terapi ve tedavi yöntemleri hakkında daha detaylı bilgi bulabilirsiniz. Ankara cinsel tedaviler için ise Op. Dr. Didem Kurban ile iletişime geçebilirsiniz.

Cinsel İsteksizlik Nedir? Neden Olur?

Cinsel isteksizlik; kadın ya da erkeğin uzun süre boyunca cinsel ilişkiye girmek istememesi durumudur. Kadınlarda, özellikle hormonal değişimlerin de etkisiyle, strese ya da çevre değişikliğine bağlı olarak dönem dönem cinsel isteksizlik olabilir. Bu genellikle geçici bir durumdur. Ancak kültürel değerlerin ya da toplumsal baskının yarattığı psikolojik etkenler daha derine işlemiş olabilir. Bu durumda isteksizliği yenmek için terapi desteği alınması gerekebilir.

Bazı durumlarda ise isteksizliğin nedenleri fizikseldir. Özellikle enfeksiyonlara, disparoniye (ağrılı cinsel birleşme) ya da liken rahatsızlığına bağlı ortaya çıkan isteksizlik, ilerleyen dönemde cinsellikten kaçınmaya dönüşebilir. Altta yatan, acı verici neden ortadan kalkmadan da isteksizliğin geçmesi mümkün değildir.

Cinsel isteksizliğin fiziksel nedenleri

• Yaşlanma ve menopoza girme
    • Organ yetmezliği
    • Kronik hastalıklar
    • Nörolojik problemler
    • Rahmin alınması (histerektomi)
    • Hormonal dengesizlikler
    • Cinsel ilişkide ağrı (disparoni)
    • Vulvar vestibulit, Liken skleroz gibi cinsel ilişkide ağrıya neden olan rahatsızlıklar
    • Vajinismus

Cinsel isteksizliğin psikolojik nedenleri

• Stres, hava ve ortam değişimleri
    • Eşler arasındaki duygusal sorunlar
    • Beden şekli ile ilgili kaygılar, özgüvensizlik
    • Anksiyete
    • Depresyon

Ankara cinsel tedaviler ve cinsel sorunların nedenleri hakkında daha fazla bilgi almak için muayenehanemizle iletişime geçebilirsiniz.

Orgazm Olamama Nedir?

Toplumumuzda, cinsel isteksizlik ve orgazm sorunlarının aynı şeyler olduğu düşünülse de her ikisi de farklı sorunları ifade eder. Orgazm olamama sorunu yaşayan bir kadın cinsel ilişkiye girebilir. Ancak orgazm dediğimiz, hazzın en yüksek olduğu noktayı, boşalma anını yaşayamaz. Bu durum tıp dilinde “anorgazmi” olarak da adlandırılır. Her cinsel ilişkide orgazm zorunlu değildir. Ancak kadının hiçbir zaman orgazmı deneyimleyememesi, bedenini ve cinselliği tanıyamaması, uzun vadede bir doyumsuzluk ve sıkıntı hâline gelebilir. Orgazm olamama, cinsel isteksizlikte olduğu gibi hem psikolojik hem de fiziksel nedenlere bağlı olarak gerçekleşebilir. Altta yatan nedenler bilindiği takdirde, tedavi edilebilen bir durumdur.

Ankara Cinsel İsteksizlik ve Orgazm Olamama Tedavisi

Cinsel isteksizlik ve orgazm olamama durumunda öncelikle kadın fiziksel ve psikolojik olarak değerlendirilmelidir. Psikolojik sorunlar için uzman bir psikolog eşliğinde yapılan terapi süreçleri oldukça faydalıdır.

Fiziksel nedenlerin tedavisinde ise günümüzün kolay ve etkili tedavi yöntemlerine başvurulabilir. İlerlemiş vajina genişlemesi ve lezyonlar cerrahi ile tedavi edilebilir. Ancak bu sorunlar hafif düzeyde olduğunda genellikle lazer ve PRP tedavisi yeterli olmaktadır. Eğer kadında isteksizliğin nedeni özgüvensizlikten kaynaklanıyorsa, genital estetik uygulamalar sayesinde de kısa sürede sorunun üstesinden gelmek mümkündür. Özellikle cinsel tedavi sürecinde uygulanan akupunktur sayesinde kişinin stres seviyesinin düşürülmesi, tedaviden daha hızlı ve etkili sonuç alınması sağlanmaktadır.

Orgazm olamama tedavisinde en etkili tedavi yöntemlerinden biri ise G noktası büyütme işlemidir. G noktası, kadınlarda orgazmı doğrudan etkileyen bir bölgedir. G noktasına yapılan dolgu işlemi sayesinde, G noktasının bulunduğu bölge daha dolgun ve hassas hâle getirilir. Böylece orgazm olmak kolaylaşır ve orgazm ile ilgili sorunlar tedavi edilebilir.

Muayenehanemizde cinsel isteksizlik ve orgazm olamama sorunlarını gidermek adına;

• CO2 lazerle vajina daraltma
    • G noktası büyütme
    • CO2 lazer ve PRP ile vajinal kuruluk tedavisi
    • CO2 lazer ile vulvar vestibulit tedavisi
    • CO2 lazer ile liken skleroz tedavisi
    • Akupunktur ile isteksizlik ve orgazm olamama tedavisi
    • CO2 lazer ile iç ve dış dudak estetiği yapılmaktadır.

Ankara Cinsel Terapi Fiyatları 2021

Ankara cinsel terapi, orgazm olamama ve cinsel isteksizlik tedavileri ve fiyatları hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz muayenehanemizle iletişime geçebilirsiniz.